Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Pomoc

 

Witamy serdecznie w sklepie internetowym firmy Niuwsky

 

Instrukcja składania zamówienia

 

Proces zamówienia podzielony jest na cztery etapy

1. Koszyk

2. Twoje dane

3. Dostawa i Płatność

4. Potwierdzenie danych

 

Etap 1

Koszyk

Jak to w każdym sklepie bywa tak i w sklepie internetowym do pomocy w zakupach używamy koszyka.

W koszyku zbierają się wybrane przez nas produkty, sumuje się ich wartość, oraz podawany jest orientacyjny koszt transportu zamówionych rzeczy.

Jeżeli chcemy więc złożyć zamówienie, zacznijmy od zapełnienia jego.

Koszyk znajduje się w górnej części ekranu na szarej belce. W celu podejrzenia jego zawartości lub korekty należy w niego kliknąć.

Przed potwierdzeniem danych, możemy dokonywać w nim dowolną ilość zmian. Jest niczym innym jak wstępnym podsumowaniem naszych zakupów. Dodatkowo dla Państwa umieściliśmy tam małą niespodziankę, w postaci rabatów, które są przyznawane w zależności od wysokości zamówienia.

 

Wybieranie produktów

W sklepie został zastosowany mechanizm wyborów produktów poprzez menu tekstowe oraz menu graficzne.

Po lewej stronie okna znajdą Państwo nasz asortyment. Zawiera ono skatalogowaną listę dostępnych wszystkich produktów w naszym sklepie. Ponieważ lista towarów i producentów będzie się dynamicznie zmieniać, opisy mogą zmienić nazwy, ale nie zmienią lokalizacji. Towary zostały skatalogowane w taki sposób, żeby w łatwy i szybki sposób można było dotrzeć do interesujących produktów.

Inną możliwością jest poszukiwanie produktów korzystając z menu graficznego, które znajduje się w środkowej części ekranu. Klikając w wybraną grupę produktów, sklep przeniesie Państwa do następnych zdjęć będących zbiorem wybranej kategorii. Ostatecznie jak dotrzemy do ostatniej gałęzi menu, sklep przeniesie nas do elementów zawierających ceny, oraz możliwość ich wyboru.


Ostateczny wybór ilości produktów odbywa się na karcie produktu "Informacje o produkcie". W oknie tym znajdziemy: nazwę produktu, krótki opis, cenę brutto, dostępność, termin wysyłki , zdjęcia, oraz długi opis.

Tuż obok przycisku do koszyka, jest pole w które wpisujemy interesującą nas ilość produktów. Żeby przenieść towar do koszyka wciskamy przycisk "do koszyka".

Jak już wybieżemy interesujące produkty to kończymy wybór w koszyku klikając w przycisk "złóż zamówienie"

Co warto wiedzieć.

System automatycznie nalicza rabaty.

Koszt transportu jest orientacyjny i wyliczany na podstawie masy towaru.

Złożenie zamówienia jest zapytaniem ofertowym i w żaden sposób nie wymusza na Państwu kupna towaru.

Po złożeniu zamówienia przed potwierdzeniem informacji z pracownikiem sklepu, mogą Państwo modyfikować zamówienie. Po potwierdzeniu zamówienia i potrzeby modyfikacji należy kontatować się telefonicznie ze sklepem. Jeżeli zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, to będziemy możliwa modyfikacja zamówienia.

Pracownik sklepu każdorazowo kontaktuje się z Państwem i potwierdza zamówienie oraz koszty transportu.

Jeżeli Państwo są pewni, że sytem prawidłowo przeliczył koszt transportu, a sposób zapłaty to przedpłata, to można dokonywać przedpłaty przed kontaktem pracownika sklepu. Przyśpieszy to proces realizacji zamówienia.

 

Etap 2

Twoje dane

Do tego etapu przechodzimy wybierając opcję "Złóż zamówienie"

Zostaniemy przeniesieni do okna w, którym logują się użytkownicy posiadający konto w sklepie lub zakładamy je jeżeli go nie mamy "Zarejestruj się i zamów". Jeżeli nie chcem zakładać konta to wybieramy opcję "Zamów bez rejestracji"

 

Etap 3

Dostawa i płatności

W oknie tym wybieramy dogodny dla nas sposób odbioru towaru, oraz dokonania płatności.

 

Etap 4

Potwierdzenie danych

To ostatnie okno z pełnym podsumowaniem zamówienia. Pojawiają się tu opcje wyboru sposobu płatności: faktura, oraz potwierdzenie zakupu.

Uwaga. W przypadku gdy towar jedzie bezpośrednio z fabrki, faktury oraz potwierdzenia zakupu, wysyłamy pocztą. Dokumenty powinny dotrzeć nie później niż w przeciągu 7dni roboczych po otrzymaniu towaru.

Dodatkowo jeżeli mamy uwagi do pracownika sklepu lub kurera będzimy mogli je zamieścić w tym miejscu.

 

Zakończenie

Po złożeniu zamówienia system wygeneruje automatycznie maila z podsumowaniem. Wiadomość ta zostanie wysłana na wskazaną skrzynkę pocztową przy zakładania konta.

Dodatkowym atutem realizacji zamówień przez internet jest szereg statusów informacyjnych podczas jego realizacji.

  • dla przedpłaty - informacja o zaksięgowaniu środków na koncie sklepu
  • zmiana statusu na realizację (szykowanie zamówienia)
  • towar gotowy do wysłania
  • towar wysłany. W zależności od przewoźnika podajemy numer listu przewozowego, oraz nazwę spedytora. W niektórych przypadkach można więc śledzić trasę spedycji.
  • ostatnia wiadomość to prośba o opinię, która jest bardzo ważna dla nas oraz innych klientów. Prosimy o poświęcenie chwili i wysłanie jej.

Zamówienia można też wysyłać w formie wiadmośći e-mail bezpośrednio na adres sklepu sklep@niuwsky.pl

Życzymy udanych zakupów.

Zaufane Opinie IdoSell
4.91 / 5.00 78 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-01-23
Ok
2023-11-13
Konkretnie przeprowadzona tranzakcja w sposób profesjonalny. Nie pierwsza bo było ich kilka w ostatnich dwóch latach a może już trzech... Zawsze miły kontakt. Szybko i szczegółowo... Polecam
pixel